vineri, 15 octombrie 2010

Bute crede că viteza sa îi conferă un avantaj

Pugilistul Lucian Bute a declarat că viteza sa va face diferenţa în meciul cu americanul Jesse Brinkley, programat în noaptea de vineri spre sâmbătă, la Montreal, în care românul consideră că adversarul său este lent, dar într-o condiţie fizică excelentă, informează ruefrontenac.com.

„Nu mă influenţează faptul că lumea consideră că Brinkley va fi un adversar facil. Nu eu sunt cel care stabileşte clasamentul mondial. Brinkley şi-a câştigat statutul de aspirant numărul 2. El a câştigat dreptul de a boxa cu mine. Mi se pare normal să fiu favorit, din moment ce sunt campion. Brinkley este lent. Viteza şi explozia mea vor face diferenţa. Adversarul meu nu este cel mai talentat, dar munceşte foarte mult şi este într-o condiţie fizică excelentă”, a spus Bute.

Totodată, antrenorul lui Bute, Stephan Larouche, a afirmat că Jesse Brinkley este un pugilist curajos şi inteligent. Lucian Bute îşi va apăra pentru a şasea oară titlul mondial la categoria supermijlocie, versiunea IBF, în noaptea de vineri spre sâmbătă, la Montreal, într-un meci împotriva americanului Jesse Brinkley.

Inel primit din partea IBF

Pugilistul Lucian Bute, care îşi va apăra pentru a şasea oară titlul mondial la categoria mijlocie, a primit din partea IBF un inel comemorativ pentru performanţele sale. „Trebuia să îi înmânăm lui Bute inelul la Porto Rico, dar îl dăm acum”, a declarat supervizorul IBF, Lindsay Tucker.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu